een goede
workflow
is mensenwerk
Grip begint
bij begrijpen

28 januari 2020

Kennismaken met Maikel!

Maikel Jaspers is al sinds 2013 een van de vaste aanspreekpunten voor onze klanten. Bel je onze servicedesk, dan krijg je hem wellicht wel aan de lijn! Binnenkort gaat hij zich hiernaast ook bezighouden met de inrichting van software, geheel volgens de wens van de klant. Wie weet helpt hij jou binnenkort wel goed op weg! Nieuwsgierig naar zijn achtergrond, ambities of hobby’s? Maikel stelt zichzelf graag even aan je voor.

Maikel, stel jezelf eens voor!
“Hi, ik ben Maikel Jaspers. De meesten omschrijven mij als een echte sfeermaker. Ik maak mensen graag aan het lachen, kan goed luisteren en sta altijd voor een ander klaar. Het ICT-wereldje fascineert mij. Nieuwe technologieën vind ik reuze interessant en komt er een nieuwe telefoon uit, dan ben ik de eerste die hem koopt. Buiten werkuren vind je mij zowel binnen als buiten. Ik vind het heerlijk om met de hond in het bos te wandelen, maar geniet ook ontzettend van een bioscoopje of avondje Netflix.”

Wat beteken jij voor Way2Connect?
“Ik studeerde midden in de crisis af. Gelukkig vond ik al snel een leuke baan bij Way2connect. Hier startte ik als servicedeskmedewerker. Bel je het algemene nummer, dan heb je kans dat je mij aan de lijn krijgt. Ik luister goed, analyseer het probleem en help de klant uit de brand. En nu, na bijna zeven jaar, wordt mijn functie uitgebreid. Mijn werkzaamheden op de servicedesk verschuiven naar tweedelijns support en binnen Way2Connect ga ik aan de slag met de inrichting van software, geheel volgens de wens van de klant. Het is aan mij om deze aanvullende functie zelf vorm te geven. Uitdagend, maar vooral heel erg leuk!”

Wat betekent Way2Connect voor jou?
“Werken bij Way2connect betekent werken in een fijne sfeer. Ja, er is veel werk, maar de druk, die voel ik niet. Hier geniet ik van eigen verantwoordelijkheden en heel veel vrijheid. Bij Way2connect ben je geen nummertje. Hier doen we het écht samen, met elkaar. Daarnaast is geen dag hetzelfde. Nee, bij Way2connect ben ik voorlopig nog niet uitgekeken.”

Waar ben jij trots op?
“Toen ik mijn carrière startte, had Way2connect nog geen servicedesk. Die heb ik hier, van begin tot eind, zelf ingericht en opgezet. De directie gaf mij de vrijheid en het vertrouwen en ik maakte dat tot een succes. De klanten zijn tevreden en ik kijk terug op een hele leuke en leerzame tijd.”

Tot slot: ambities?
“Op dit moment steek een deel van mijn tijd en energie in inwerken van een nieuwe collega op de servicedesk. Dat vind ik ontzettend belangrijk, want die afdeling is toch een beetje ‘mijn kindje’. Hierna is het tijd om ook mijn extra taken op te pakken en hieraan invulling te geven. Daar heb ik ontzettend veel zin in!”

Hoe zit het met
jouw workflow?

Wil je weten hoe we de workflow van jouw organisatie kunnen verbeteren? Neem dan contact met me op en ik kom graag jullie organisatie bekijken!

Rajae Regui
+31 88 000 65 00 rajae@way2connect.nl