Met klanten ga ik echt de diepte in Martijn van ‘t Hof

10 juni 2020

Kennismaken met Martijn!

Sinds januari 2020 heeft Way2connect er een nieuwe Senior Consultant bij! Vol enthousiasme helpt Martijn van ’t Hof klanten groeien. Martijn: “Met de klant ga ik écht de diepte in: hoe maken wij, met behulp van onze software, zijn dromen waar?” Meer weten over Martijn? Hieronder stelt hij zich aan je voor.

Martijn, hoe omschrijven vrienden en collega’s jou?
“Als open, eerlijk en transparant. Soms zelfs iets te transparant. Ik zou bijvoorbeeld geen goede salesman zijn. Ik zeg wat ik denk en vertel wat ik weet.”

Wat doe jij in je vrije tijd?
“Met mijn vrouw en twee kinderen (9 en 13) ben ik graag buiten. Samen gaan we eropuit, lekker de natuur in. Dan wandelen we of doen we aan Geocaching: een spel waarbij je met een gps-ontvanger ergens ter wereld op zoek gaat naar een zogenoemde ‘cache’. Een fantastische speurtocht, leuk voor jong en oud. En heerlijk in deze coronaperiode.”

Bij Way2connect ging jij niet op sollicitatie, maar op de koffie, vertel!
“Op LinkedIn zag ik een interessante vacature voorbijkomen. Ik zocht op wie de CEO was en stuurde Dennis een berichtje: ‘Ik zag jullie vacature. Zullen wij binnenkort eens kennismaken en samen een kop koffie doen?’ Dennis reageerde heel spontaan: ‘Wij kunnen altijd goede consultants en projectleiders gebruiken. En op de koffie komen, mag altijd!’ Zo gezegd, zo gedaan en na een kop koffie had ik een baan. Waarom er tussen ons zo snel een klik was? Omdat ze bij Way2connect niet lullen, maar poetsen. Die hands-on mentaliteit past bij mij. Daarnaast sprak de slimme software mij direct aan. Ik kreeg zin om er meteen mee aan de slag te gaan!”

Wat doe jij bij Way2connect?
“Sinds januari werk ik hier als Senior Consultant. Met de klant ga ik écht het gesprek aan. Hoe is zijn situatie nu? Hoe kan dat effectiever en efficiënter? Waar liggen zijn behoeftes? En hoe helpt onze software hem daarbij? De uitdaging zit hem in de details: elke klant doet iets op zijn eigen manier. En dat maakt mijn werk ontzettend leuk.”

Een nieuwe baan in de Coronacrisis, hoe is dat?
“Tsja, dat is net even anders dan anders. Na zo’n 1,5 maand inwerktijd, gold het landelijke advies om zo veel mogelijk thuis te werken. Dan doe je dat natuurlijk. Gelukkig is Way2connect heel vooruitstrevend. Met de nieuwste technieken heb ik nog steeds heel veel (webcam) face-to-face contact met mijn collega’s én klanten. Zo houd je het toch persoonlijk.”

Wat gaan we in de toekomst van je zien?
“Naast het begeleiden van klanten en optimaliseren van de projectstructuur, ga ik mij bezighouden met het geven van workshops. In die workshops ga ik met de klant rond de tafel. Allereerst met de planners, later met HR én uiteindelijk ook met de mensen uit het werkveld. Zij moeten immers met de applicatie gaan werken. Waar lopen zij tegenaan? Wat missen ze? En waar hebben zij écht behoefte aan?”

Hoe zit het met
jouw workflow?

Wil je weten hoe we de workflow van jouw organisatie kunnen verbeteren? Neem dan contact met me op en ik kom graag jullie organisatie bekijken!

Bas Otting
+31 88 000 65 00 bas@way2connect.nl