een succesvol proces is mensenwerk Begrip begint
bij begrijpen

Klantverhaal

VBR Turbinepartners

VBR Turbinepartners is een wereldwijd opererende onderhoudsspecialist in een specifieke markt: “We zorgen voor de after market van de luchtvaart afgeleide gasturbines die General Electric wegzet in de industrie. Dit doen we op eigen kracht: we zijn geen onderdeel van General Electric. Op mechanisch gebied doen we onderhoud en inspecties, we trouble shooten. Op instrumentatiegebied gaan we zelfs zo ver dat we complete aansturingssystemen van gasturbines vervangen en vernieuwen en verzorgen we via IoT oplossingen de condition monitoring”, vertelt Manager Field Service Patrick Jansen.

Way2connect verhoogt ons servicelevel in de breedste zin van het woord Patrick Jansen, VBR Turbinepartners

Gerealiseerde workflow oplossingen

voor VBR Turbinepartners

  • Contractmanagement
  • Digitale werkbonnen
  • Efficiënte projectplanning
  • Internet of Things
  • Managementinformatie
  • Materiaalplanning
  • Personeelsplanning
  • Urenregistratie
  • Voorraadregistratie
Service en sales via de klantportal

“We maken gebruik van een workforce managementpakket van Way2connect. Natuurlijk ook om de facturatie te versnellen en efficiënter met de administratie om te gaan. Maar we gebruiken het ook om ons servicelevel te verhogen.”

“Een fieldservice engineer gaat naar de klant toe, doet waarvoor hij daar is, maar kijkt ook goed om zich heen. Hij luistert goed naar de klant en begrijpt wat belangrijk is in de specifieke situatie van de klant. Op basis hiervan doet de engineer aanbevelingen. Die noteert hij in zijn rapportage én voert ze in op de applicatie van Way2connect. Daarmee wordt een koppeling gemaakt naar ons ERP-systeem. Zo kunnen we de informatie vervolgens ook ontsluiten via een customer portal. De klant heeft op deze manier inzicht in onze aanbevelingen en in de openstaande prioriteiten. Aan de hand hiervan kunnen onze afdelingen sales en backoffice actief met de klant in overleg. Dit is een heel belangrijk voordeel van Way2connect.”

Technici zijn op de huidige arbeidsmarkt niet zomaar te vinden, dus moet je zo efficiënt mogelijk omgaan met de capaciteit die je wel hebt.

Patrick Jansen, VBR Turbinepartners

Download het volledige klantverhaal

Wil je het volledige verhaal van VBR Turbinepartners lezen? Download het hieronder!

Als je vragen hebt of ook zoekt naar een goede workflow oplossing zoekt, bel me!

Download klantverhaal
Bas Otting
+31 88 000 65 00 bas@way2connect.nl