een succesvol proces is mensenwerk Begrip begint
bij begrijpen

Klantverhaal

PREMIUM Lokaliften

PREMIUM Lokaliften in Almere is niet alleen één van de grotere, maar ook een landelijk leidende specialist in het onderhouden, repareren en moderniseren van lift- en roltrapinstallaties. Om hun krachten te bundelen en samen nog sterker te staan, kwam het begin 2019 tot een overname van Lokaliften door Premium Liftservice: het ontstaan van PREMIUM Lokaliften.

We zijn echt tevreden over de samenwerking. Het hoger gelegen doel is klanten blij maken met informatie over hun installaties. Marco de Groot, PREMIUM Lokaliften

Gerealiseerde workflow oplossingen

voor PREMIUM Lokaliften

  • Contractmanagement
  • Digitale werkbonnen
  • Efficiënte projectplanning
  • Internet of Things
  • Managementinformatie
  • Materiaalplanning
  • Personeelsplanning
  • Urenregistratie
  • Voorraadregistratie
Druk op implementatie

Algemeen Directeur Marco de Groot: “In de oude situatie werkten beide bedrijven elk met hun eigen ERP-systemen die houtje-touwtje ondersteund werden door allerlei Office-producten. Ik kende Way2connect van een liftonderhoudsbedrijf waar ik eerder 28 jaar heb gewerkt en ik was bekend met het ERP-systeem waarmee Way2connect vaak werkt. Dat was voor mij aanleiding om met PREMIUM Lokaliften naar dit ERP-systeem te gaan en meteen de visie en de oplossingen van Way2connect mee te nemen.”

“In die fase van de overname zat er veel druk en hectiek op de implementatie. Dan is het prettig als je de mensen van Way2connect kent. En zij kennen onze markt, dat is natuurlijk erg belangrijk. Na het vertrek bij mijn vorige werkgever heb ik contact gehouden met verschillende mensen van Way2connect. We spraken regelmatig – dat doen we nog steeds – over ontwikkelingen en kansen. De directie weet zelf ook goed hoe de diverse processen in de praktijk werken. Dat spreekt me aan, een bedrijf waar de directie goede kennis heeft over de inhoud. Dat heb ik zelf ook. Dan heb je wel een klik samen.”

Het systeem leent zich voor veel functionaliteiten. Nu al hebben we met Way2connect een grote stap gemaakt in de professionaliteit.

Marco de Groot, PREMIUM Lokaliften

Download het volledige klantverhaal

Wil je het volledige verhaal van PREMIUM Lokaliften lezen? Download het hieronder!

Als je vragen hebt of ook zoekt naar een goede workflow oplossing zoekt, bel me!

Download klantverhaal
Bas Otting
+31 88 000 65 00 bas@way2connect.nl