Case studies2018-06-08T10:30:02+00:00

WAY2CONNECT – de specialist in het digitaliseren en optimaliseren van uw buitendienst.
Met behulp van onze software LINK2 digitaliseert en optimaliseert WAY2CONNECT de buitendienst van haar klanten. Wij vertellen u hier graag meer over aan de hand van onderstaande case studies, waar de klant zelf aan het woord is. In de cases informeren onze klanten, hoe het gebruik van de software ervaren wordt, maar ook welke branche specifieke oplossingen van LINK2 zij gebruiken.

Lees hieronder de verhalen van onze klanten en misschien staat uw verhaal hier binnenkort ook tussen.

Ceulemans

d
Als bedrijf kan Ceulemans met behulp van het buitendienst managementsysteem van WAY2CONNECT productiever werken. Er is minder geografisch tijdverlies, techniekers zijn korter op kantoor en de facturatietijd is met 90% vermindert.

LEES MEER

JVM - Link2fieldservice

d
Dankzij de installed base van WAY2CONNECT heeft JVM Europe een overzicht van waar onderdelen geplaatst zijn en wanneer deze aan vervanging toe
zijn. Alle onderdelen worden met LINK2 goed geregistreerd voordat ze geplaatst worden.

LEES MEER

Novoferm - Link2fieldservice

d
Afgelopen jaren zijn eisen van klanten gestegen merkte Novoferm. 24/7 service met gegarandeerde responstijden zijn geen uitzonderingen voor de organisatie. Dankzij LINK2 kan Novoferm nu voldoen aan de vele eisen van haar klanten.

LEES MEER

Espera - Link2Fieldservice

d
Met het buitendienst management systeem LINK2 wist Espera Nederland haar service
levels verder te verbeteren. De oplossing biedt inzicht in alle relevante informatie en maakt werkprocessen sneller, efficiënter én kostengunstiger.

LEES MEER