de juiste kennis
op het juiste
moment
Grip begint
bij begrijpen

Aanpak

01. Intake

Tijdens de intake gaat één van onze accountmanagers met je in gesprek. De accountmanager luistert en stelt vragen. Hoe werk je momenteel? Welke processen wil je verbeteren? Hoe wordt de informatie momenteel verwerkt? Onze accountmanager beoordeelt en bestudeert jouw  processen om goed te doorgronden hoe je bedrijf werkt.

02. Presentatie

De informatie uit de intake wordt vervolgens verwerkt en geanalyseerd. Bij een tweede bezoek geeft de accountmanager een presentatie over onze aanpak en de toegevoegde waarde van onze oplossing. Je krijgt een goed beeld van de manier waarop we jouw processen kunnen optimaliseren met behulp van onze software.

03. Duidelijkheid

We begrijpen dat je na de presentatie nog vragen kunt hebben. In overleg met de accountmanager is het mogelijk om één van onze consultants vrijblijvend een dag in te huren. Deze dag kijk je, als verdieping van het eerste gesprek, samen uitgebreid naar de processen. Ook maakt de consultant deze dag samen met jou een concept Functioneel Ontwerp. Hierdoor weet je bij het aangaan van een overeenkomst welke oplossing je kunt verwachten. Een uniek onderdeel is de Fixed Fee voor de implementatiekosten: geen onverwachte kosten achteraf.

04. Aanbevelingen

Uit de verdieping met de consultant komt meer informatie over je bedrijf en de processen naar boven. Deze informatie verwerken we in een rapport met daarin onze aanbevelingen. Dit bespreken we – de accountmanager en de adviseur – samen met jou. Op jouw verzoek ontvang je een aanbieding van ons.

05. Overeenkomst

Bij ondertekening van de aanbieding hebben we een overeenkomst. Onze kick-off, de start van het project, vieren we graag samen met jou. Er vindt een tijdelijke overdracht plaats; vanaf dat moment heb je voornamelijk contact met onze projectmanager. Hij/ zij begeleidt jou, jouw bedrijf en de gebruikers tijdens het project totdat je officieel gaat werken met onze oplossing.

06. Software-implementatie

De implementatie is onder te verdelen in drie stadia. In de eerste fase gaan wij samen met jou naar een testversie van de softwareoplossing, waarin jouw wensen en processen zijn verwerkt. Vervolgens testen we de oplossing binnen je organisatie en starten we een Pilot op (Fase 2). Je selecteert een aantal medewerkers die de oplossing voor een bepaalde periode in de praktijk gaan gebruiken. Dit om de laatste puntjes op de i te zetten met betrekking tot de efficiency en gebruiksvriendelijkheid. De laatste stap (Fase 3) is live gaan met de software. Bij dit feestelijke moment zijn zowel de projectmanager, de consultant als de accountmanager aanwezig. De projectmanager doet een stapje terug en draagt alles weer over aan de accountmanager – jouw vaste contactpersoon.

Hoe zit het met
jouw workflow?

Wil je weten hoe we de workflow van jouw organisatie kunnen verbeteren? Neem dan contact met me op en ik kom graag jullie organisatie bekijken!

Bas Otting
+31 88 000 65 00 bas@way2connect.nl