Over WAY2CONNECT 2018-01-03T08:13:06+00:00

OVER WAY2CONNECT

Sinds 2005 ontwikkelt WAY2CONNECT het gebruiksvriendelijke buitendienst managementsysteem; LINK2. Op basis van jarenlange ervaring, innovatie en een vernieuwende kijk op buitendienst management, kunnen wij bij WAY2CONNECT op maat gemaakte software voor servicegerichte bedrijven aanbieden. De oude problemen en nadelen van buitendienstwerk worden met onze softwareoplossingen op een heldere, flexibele en efficiënte manier verbeterd.

Of u nu uw personeelsplanning efficiënter wilt kunnen inplannen, uw werkbonnen en andere formulierstromen wilt digitaliseren, of real-time inzicht wilt krijgen in uw gehele buitendienst, bij WAY2CONNECT maken we dat en nog veel meer mogelijk voor uw bedrijf. Het optimaliseren en efficiënter laten draaien van uw bedrijf is onze prioriteit.

WAY2CONNECT – de specialist in het digitaliseren en optimaliseren van uw buitendienst.
Waar zij zich ook bevinden, wij zorgen dat uw bedrijf efficiënt en overzichtelijk blijft draaien.

VIDEO’S
___

Ondernemend Nederland

Ondernemend Nederland is een televisieprogramma voor en door ondernemers. Wekelijks wordt de kijker meegenomen in de wereld van verschillende ondernemingen. De ZZP-er maar ook de CEO van een beursgenoteerd bedrijf krijgt daarvoor de mogelijkheid.

BEKIJK VIDEO

Integratie LINK2 met Afas Profit

Activiteiten plannen, uren registreren, registratie van artikelen, voorraadbeheer en digitale aansturing van de buitendienst. Alles automatisch verwerken met eenmalige gegevensinvoer d.m.v. de integratie van LINK2 met Afas Profit.

BEKIJK VIDEO

LINK2 buitendienst-managementsysteem

LINK2 is een compleet buitendienst-managementsysteem dat voor diverse branches geschikt is en werkt volgens de principes van eenvoud, flexibiliteit en overzichtelijkheid. Het is een real-time client / server applicatie die zowel online als offline werkt. Gebruikmakend van Microsoft.net sluit het naadloos aan op vrijwel alle bestaande administratiesoftware.

BEKIJK VIDEO