Uren en rooster planning voor facilitaire bedrijven 2017-07-17T14:24:09+00:00

LINK2 VOOR EEN OPTIMALE
RESOURCE PLANNING

___

Lopende contracten, projecten en objecten worden continu gemanaged met de planning software van WAY2CONNECT. Vanuit de gekoppelde roosters worden met LINK2 uw medewerkers automatisch ingepland op de toegewezen taken. Tevens kunnen Ad-Hoc opdrachten snel en eenvoudig worden aangemaakt en ingepland. Op basis van de uitgevoerde taken worden de juiste uur soorten en toeslagen door LINK2 bepaald en verwerkt naar de payroll.

Uren, formulieren en verbruikte materialen kunnen digitaal verwerkt worden met de mobiele applicatie. Zo krijgt u real-time inzicht in uw bedrijfsprocessen en is accurate managementinformatie altijd beschikbaar om de kwaliteit te waarborgen.

Ontdek hieronder welke oplossingen LINK2 specifiek voor uw branche kan bieden om uw bedrijf efficiënter en optimaler te laten draaien.

way2connect: facilitair - projectplanning

OBJECT BEHEER
LINK2 maakt het mogelijk om al uw objecten overzichtelijk te beheren. Alle relevante informatie over uw objecten zijn voor alle betrokkenen eenvoudig op te vragen, te raadplegen en/of te muteren.

way2connect: facilitair - personeelsplanning

ROOSTERING
Met LINK2 kunnen probleemloos alle contracten voorzien worden van roosters, van waaruit uw medewerker automatisch worden ingepland. Bij mutaties in het contract en/of rooster krijgt de verantwoordelijke medewerker direct notificaties.

way2connect: facilitair - urenregistratie

URENREGISTRATIE
Met LINK2 is uw urenregistratie continu up to date en zijn mutaties eenvoudig te verwerken. Met één muisklik worden periodiek alle gerealiseerde uren verwerkt en kan direct de verloning en facturatie plaatsvinden.

way2connect: facilitair - digitale werkbon

DIGITALE FORMULIEREN
Geen papieren formulieren meer en een snellere terugkoppeling ervan naar kantoor? Met LINK2 zijn uw formulieren gedigitaliseerd en kunnen vanaf elke locatie direct worden verwerkt.

way2connect: facilitair - management informatie

MANAGEMENT INFORMATIE
Met behulp van de rapportage en dashboard tool in LINK2 kunt u alle belangrijke informatie in één oogopslag zien. Denk hierbij aan capaciteit, contracten en urenregistratie.

way2connect: facilitair - contractbeheer

CONTRACTBEHEER
Manage uw contracten met behulp van LINK2. Krijg inzicht in de machtigingsuren, gebudgetteerde uren en toegekende uren en wordt tijdig geïnformeerd indien escalaties optreden.

way2connect: facilitair - klantenportaal

WEBPORTAAL
Met het webportaal van LINK2 kunt u transparantie en inzicht geven aan uw opdrachtgevers en kunnen objectleiders eenvoudig vanaf een tablet mutaties in de planning doorvoeren. Ook zijn object, rooster en medewerkers informatie via het portaal te raadplegen.

way2connect: facilitair - kwaliteitscontrole

KWALITEITSCONTROLE
Is het waarborgen van kwaliteit voor u en uw klanten ook belangrijk? Met behulp van LINK2 kunt u o.a. digitaal de DKS-formulieren verwerken op basis van scores en het toevoegen van foto’s.

way2connect: beveiliging - software koppeling

KOPPELING MET UW SOFTWARE
Gebruikt u al een software voor uw bedrijf, maar wilt u hier LINK2 aan toevoegen? LINK2 kan probleemloos worden gekoppeld aan uw huidige software en andere bekend softwareprogramma’s.

Wilt u meer informatie ontvangen over wat LINK2 voor uw bedrijf kan betekenen of wilt u een gratis demo aanvragen?
Vul dan ons contactformulier in via onderstaande knop en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

CONTACT

Realiseer vanuit contractbeheer een optimale urenregistratie en rooster planning voor facilitaire bedrijven met LINK2

Deze bedrijven kozen al voor LINK2: