Digitale aansturing van uw beveiliging medewerkers 2017-07-17T14:24:40+00:00

LINK2 VOOR EEN
OPTIMALE BUITENDIENST

___

Optimaliseer en digitaliseer uw surveillanten en servicemedewerkers met het buitendienst managementsysteem LINK2. Krijg gegevens van de alarmsystemen direct inzichtelijk en stuur informatie vanuit meldkamersystemen real-time door naar uw surveillanten en servicemedewerkers.

Tevens kunt u ad-hoc opdrachten eenvoudig en snel aanmaken en inplannen met LINK2. Wijzigingen worden onmiddellijk toegewezen aan uw surveillanten en servicemedewerkers, die deze direct ontvangen op hun tablet of mobiel. Hierdoor wordt de buitendienst van uw organisatie optimaler en efficiënter.

Met haar software biedt WAY2CONNECT nog andere oplossingen die specifiek voor uw branche ontwikkeld zijn. Ontdek hieronder welke geschikt zijn om de efficiëntie van uw buitendienst te verhogen.

way2connect: beveiliging - installed base

INZICHT IN UW OBJECTEN
Krijg altijd en overal inzicht in de details van uw objecten met LINK2. Uw surveillanten of servicetechnici hebben vanaf elke gewenste locatie rechtstreeks inzicht in de installatie en meldkamer gegevens.

way2connect: beveiliging - projectplanning

EFFICIËNTE PROJECTPLANNING
Met behulp van LINK2 projectplanning kunt u op een efficiënte wijze uw projecten plannen en overzichtelijk in kaart brengen voor uw planners en buitendienst.

way2connect: beveiliging - personeelsplanning

OPTIMALISEREN PERSONEELSPLANNING
Houdt grip op de actuele voortgang van uw dagelijks personeelsplanning met LINK2. Wijs activiteiten automatisch toe aan uw servicemedewerkers op basis van o.a. beschikbaarheid, locatie en materiaal.

way2connect: beveiliging - management informatie

MANAGEMENT INFORMATIE
Met behulp van de rapportage tool in LINK2 kunt u alle belangrijke informatie in één oogopslag zien. Denk hierbij aan resource planning, SLA’s, tijd- en kilometerregistratie.

way2connect: beveiliging - urenregistratie

URENREGISTRATIE
Ontdekt u weleens fouten in de urenregistratie? Met LINK2 is dit verleden tijd. De uren van alle servicemedewerkers zijn altijd up-to-date en kunnen direct verwerkt worden in de facturatie en loonadministratie.

way2connect: beveiliging - onderhoudscontracten

ONDERHOUDSCONTRACTEN
Optimaliseer uw onderhoudscontracten met behulp van LINK2. Krijg inzicht in uw onderhoudscyclus per klant en ontvang een melding wanneer een afspraak voor onderhoud ingepland moeten worden.

way2connect: beveiliging - klantenportaal

KLANTENPORTAAL
Opdrachtgevers eisen steeds vaker rapportages van uw werkzaamheden bij hun. Met het klantenportaal van LINK2 kunt u transparantie en inzicht geven aan uw opdrachtgevers. Ook kunnen zij via dit portaal werkbonnen bij u inplannen.

way2connect: beveiliging - magazijn beheer

MAGAZIJN BEHEER
Beheer uw magazijn met behulp van LINK2 en weet nu precies wat uw voorraad is en waar materiaal/ onderdelen zich bevinden op ieder moment van de dag, door real-time inzicht.

way2connect: beveiliging - digitale werkbon

DIGITALE WERKBON
Wilt u geen papieren werkbonnen meer? En dat werkbonnen sneller op kantoor zijn? Dit kan met LINK2, waar uw werkbonnen gedigitaliseerd zijn en vanaf elke locatie terug gestuurd kunnen worden door uw buitendienst.

way2connect: beveiliging - software koppeling

KOPPELING MET UW SOFTWARE
Gebruikt u al een software voor uw bedrijf, maar wilt u hier LINK2 aan toevoegen? LINK2 kan probleemloos worden gekoppeld aan uw huidige software en andere bekend softwareprogramma’s.

Wilt u meer informatie ontvangen over wat LINK2 voor uw bedrijf kan betekenen of wilt u een gratis demo aanvragen?
Vul dan ons contactformulier in via onderstaande knop en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

CONTACT

Digitale ontvangst van alarmmeldingen vanuit de meldkamer en gedetailleerde object informatie met LINK2.

Deze bedrijven kozen al voor LINK2: