Field Service Europe is een driedaags evenement waar service, support en klantenservice samen komen. Met innovatieve content gefocust op het transformeren van service prioriteiten is dit evenement zo ontworpen om alle aanwezige bedrijven te inspireren. Dit zal gebeuren met behulp van meerdere presentaties, panels, roundtable discussies, workshops, en nog veel meer.

De focus tijdens het evenement dit jaar ligt op:

  • Het aansturen van verandering in het nieuwe servicetijdperk
  • De ontdekking van nieuwe technologie om alternatieve inkomsten te genereren
  • Een effectieve rapportagetool ontwikkelen voor de grootste KPIs van bedrijven
  • De integratie van nieuwe serviceproduct om de omzet te vergroten

Voor het eerst is WAY2CONNECT dit jaar aanwezig op het Field Service Europe evenement dat plaats vindt van 6 tot 8 December in het Hotel Krasnapolsky in Amsterdam. Niet alleen staan we hier met onze eigen stand, maar ook zal WAY2CONNECT in samenwerking met een klant een roundtable discussie gaan leiden. Graag horen we iedereens mening over de invloeden van Internet of Things op het gebied van klanttevredenheid en het optimaliseren van het service proces.

Registreer hier met de code FSEU17W2C om 25% korting te krijgen op uw tickets.

WAY2CONNECT verwelkomt iedereen graag deze dagen op stand 24 en bij de round table discussie!

2018-02-05T07:50:39+00:00 10 nov 2017|WAY2CONNECT|